Wykonanie kompleksowych prac archiwizacyjnych - nabór ofert zakończony
2018-07-26 08:58
Nabór ofert zakończony
Wybrana oferta:
SYSTEM AD Łupij, Roguski Sp.j.
03-450 Warszawa
Ul. Ratuszowa 11
Zapytanie ofertowe
(niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych)
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia: Wykonanie kompleksowych prac archiwizacyjnych w Dzielnicowym Biurze Finansów Oświaty – Wola m. st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie, ul. Rogalińska 2
Termin realizacji zamówienia: do dnia 28 września 2018 r.
Kryterium oferty
- Cena: 60 %
- Referencje potwierdzające rzetelność wykonywania usług archiwizacyjnych, udokumentowane minimum 5-cio letnie doświadczenie w wykonywaniu usług archiwizacyjnych dokumentów, udokumentowanie posiadania przez pracowników wykonujących prace archiwizacyjne posiadanie dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu archiwizacji I stopnia, lub ukończenia studiów – kierunek archiwizacja dokumentów – 40%
Zakres prac archiwizacyjnych przewidzianych do wykonania:
- opracowanie dokumentacji: Wydziału Księgowości dokumentów znajdujących się w segregatorach, Wydziału Płac i Ubezpieczeń Społecznych, Wydziału Analiz i Planowania Budżetu, Zespołu Prawnego – ogółem 120 mb.
- nadanie kwalifikacji dokumentacji do odpowiednich kategorii archiwalnych,
- systematyzacja akt według komórek organizacyjnych oraz grup rzeczowych,
- scalenie z wszystkich pomieszczeń archiwów dokumentacji płacowej i umieszczenie ich w pomieszczeniu przeznaczonym na archiwum Wydziału Płac i Ubezpieczeń Społecznych.
- klasyfikacja dokumentów w układzie rzeczowym,
- ułożenie chronologicznie dokumentów wg roku ich powstania,
- oznaczenie segregatorów etykietami samoprzylepnymi z ich opisem i sygnaturą archiwalną,
- opracowanie środków ewidencyjnych w formie bazy danych ( rejestracja każdego segregatora w programie MS EXCEL,
- wprowadzenie do bazy danych następujących informacji: liczba porządkowa, znak teczki, tytuł teczki, daty skrajne od – do, kategoria akt, miejsce przechowywania akt w składnicy akt – topografia,
- przygotowanie spisów zdawczo-odbiorczych w sposób umożliwiający bezproblemowe wprowadzenie ich do programu ARCHIWUM ISA firmy EMIKS,
- wybrakowanie przeterminowanej dokumentacji niearchiwalnej wraz ze sporządzeniem odpowiednich dokumentów brakowania – dokumentacja wydziałów DBFO – Wola w tym dokumentacja Wydziału Księgowości - 2012 r. – 100 mb.
- wyłączenie z dokumentacji Wydziału Księgowości 2012 r. przeznaczonej do wybrakowania wyciągów bankowych zawierających płatności ZUS oraz Urzędu Skarbowego i ich zarchiwizowanie,
- zarchiwizowanie dokumentacji Wydziału Płac i Ubezpieczeń Społecznych – kart wynagrodzeń rocznikiem oraz imiennym wykazem pracowników,
- fizyczne zniszczenie wybrakowanej dokumentacji po otrzymaniu zgody z Archiwum Państwowego oraz wystawienie certyfikatu zniszczenia,
- ułożenie dokumentów we wskazanym pomieszczeniu archiwum,
- wprowadzenie w archiwum topografii zarchiwizowanych dokumentów.
Inne istotne warunki zamówienia przyszłej umowy:
- Wykonawca usługi przyjmuje na siebie koszty związane z zakupem podstawowych materiałów biurowych, jak etykiety samoprzylepne służące do oklejania dokumentów, tekturowe teczki wiązane A4, koperty, klipsy archiwizacyjne na zaczepy.
Uwagi:
Wykonawca usługi zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu
- wykonane prace archiwizacyjne na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego,
- opracowane środki ewidencyjne dokumentacji w formie elektronicznej ( płyta CD)
- dołączyć do oferty cenowej referencje potwierdzające rzetelność wykonywania usług archiwizacyjnych, udokumentowane minimum 5-cio letnie doświadczenie w wykonywaniu usług archiwizacyjnych dokumentów, udokumentowanie posiadania przez pracowników wykonujących prace archiwizacyjne posiadanie dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu archiwizacji I stopnia, lub ukończenia studiów – kierunek archiwizacja dokumentów
Ofertę prosimy przesłać w terminie do dnia 8 sierpnia 2018 r. pocztą na adres:
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Wola m. st. Warszawy, ul. Rogalińska 2,
01-206 Warszawa
Faksem na numer: 22 535 61 24 lub pocztą elektroniczną na adres mailowy:
sekretariat@dbfo-wola.waw.pl lub złożyć osobiście w siedzibie DBFO – Wola m. st. Warszawy do godz. 1500 dnia 8 sierpnia 2018 r.